czwartek, 5 lipca 2012

20. ` Zatańcz ze mną

-Chodź.-szepnęła,chwytając Zayna za rękę i wyprowadzając na schody przed domem.-Policzymy gwiazdy.
Spojrzał na nią z uśmiechem.Zawsze potrafiła go zaskoczyć. Zawsze była inna niż wszyscy. Zawsze robiła rzeczy,których się nie spodziewał. Zawsze była nieprzewidywalna,nawet teraz nie był pewien czy nie wstanie i nie zechce polecieć do Paryża na kawę,choć bała się samolotów. Zawsze starał się byc bardziej czujny,by choć raz on mógł zaskoczyć ją.
Zawsze chciał z nią być. Zawsze chciał mieć świadomość,że już zawsze z nią będzie.
-Mam już dwie.
-Gdzie?-popatrzyła na niego żywo zainteresowana.
-Tutaj,takie dwie niebieskie.
Zarumieniła się nieznacznie,co próbowała ukryć,chowając się w jego ramiona.
-O czym myślisz?-zapytał po chwili.
-Że mam ochotę potańczyć.
Nie namyślając się zbyt długo,wyjął z kieszeni iPoda. Stanął na przeciwko niej, wyciągając jedną słuchawkę w jej kierunku.
-Zatańczysz ze mną?
Jej uśmiech w tej chwili wyrażał wszystko. W jej oczach,które teraz świeciły się tak ślicznie, wyczytał,że udało mu się ją zadziwić.
Wzięła do ręki kabelek umieszczając go w uchu.Chłopak objął ją w talii i przytulił do siebie. Powoli zaczęli kołysać się w wolny takt muzyki.
Oparła głowę na jego ramieniu, rozkoszując się jego zapachem i tą magiczną chwilą. Słuchała słów piosenki, w której teraz odnalazła siebie.
-Kocham cię,Mała.
Jej odpowiedzią był pocałunek,którym obdarzyła go z wielką czułością.
-Nasza miłość jest jak te gwiazdy…
Popatrzyła w górę na małe punkciki świecące na bezkresie nieba.

*
Nie ma się co rozwodzić,zawaliłam,aleee…
Zmieńmy temat.Wakacje są-wiąże z nimi jakieś tam nadzieje.(Oczywiście z pisaniem,nie,że pomyślałam o kimś, o kim nie powinnam).
Napiszcie proszę co sądzicie :)

xxxxxxx,Zuza.


*innym tytułem było jeszcze „Party Hard jednorożców” (Marlenka ),ale na któreś musiałam się zdecydować.

Onetowe komentarze
 > Tantrum
Och, uwielbiam takie party. Może i krótko, ale tak strasznie… uroczo i nastrojowo. Tak, jak lubię najbardziej :). Więcej takiiiich! I częściej, to przede wszystkim ;). A tytuł alternatywny genialny XD. I jeszcze nie wiem, czy to wina Onetu (prawdopodobnie tak, bo sama miewam z tym problemy), ale pozjadało ci spacje w niektórych miejscach. Ale sama tresć, jak już pisałam, świetnie :). Udanych i owocnych wakacji (o pisaniu oczywiście mówię ;P).

 > Anisa.
Nie będę tutaj rozwodzić się nad jakimiś długimi komentarzami, bo niestety nie mam na to nastroju, ale bardzo mi się podoba. Lubię te wasze party :) Są krótkie, ale wciągają i fajnie się je czyta. [help-me-see]

 > MrsMusicxd
To takie romantyczne. Dlaczego musisz to robić? Dlaczego musisz uświadamiać mi, że nigdy nie znajdę takiego „księcia na białym rumaku”? Dziękuję za zniszczenie mojego życia! Dobra, może przesadzam. Cudownie napisane, ale chyba nie muszę o tym wspominać, bo piszę o tym za każdym razem. Chyba staję się monotonna… To przez was! Jesteście za dobre! Napiszcie coś na poziomie gwiazduń! :D Uważam, że mój tytuł pasował idealnie do tego parta, no może oprócz tego, że nie było imprezy… i jednorożców. Dobra, coś się rozpisałam. Przepraszam, że zmarnowałam cenne sekundy waszego życia. Bye :P xxx

 > Coraline

Cudeńko, jak zawsze ; ) Miłych wakacji słońce ! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz